خوردن شیره انگور مخلوط شده با کمی پودر زعفران، برای رفع هم و غم، غضب شدید و ضعف اعصاب بسیار مفید است !

شیره انگور بسیار مقوی است و برای کسانی که بر اثر یک بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده اند، بسیار مفید است

شیره انگور درست مانند خود انگور مقدار قابل توجهی ویتامین «آ»، «ب» دارد و ضد نفخ هم هست

شیره انگور محرک اعمال کبدی است و به خون سازی کمک میکند



نويسنده :رهگذر
تاريخ: چهار شنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 14:38


#معجزه_سیر

باخوردن سیر، عفونت ادراری را درمان کنید.
از ۱۶۶ فاکتور موحود در ادرار عفونی ۸۲ درصد در برابر سیر ضعیف هستند، اما ۵۶ درصد دربرابر آنتی بیوتیک !

سم زدایی : ترکیبات سولفوری موجود در سیر به از بین بردن مواد سمی از بدن کمک می کند. بنابراین، اگر شب گذشته شام سنگین خورده اید، خوردن سیر ایده خوبی برای شروع روز بعد با دفع سموم است.

آنتی بیوتیک قوی : سیر خام یکی از موثرترین آنتی بیوتیک ها طبیعی است و اگر با معده خالی مصرف شود، قدرت آن به طور قابل توجهی افزایش می یابد. خوردن یک تکه سیر خام به جلوگیری از عمل باکتری در شکم کمک می کند زیرا سیر حاوی آنتی بیوتیک و گوگرد فراوان از جمله آلیسین و آجوئن است که محتوای آنتی بیوتیکی آن به درمان سرما خوردگی و سرفه کمک می کند.



نويسنده :رهگذر
تاريخ: چهار شنبه 28 اسفند 1398 ساعت: 13:11


سلام . روز بخیر و خسته نباشید خدمت شما هایی که خیلیی وقته تو خونه قرنطینه اید و با وجود کرونا بیرون نرفتید.خداقوت

خب بهتره که این روزا رو با ورزش در خانه بگذرونیم تا بدنی سالم داشته باشیم و در برابر بیماری بدنی مقاوم داشته باشیم

دانلود نرم افزار home workout

 


موضوعات: نرم افزار


نويسنده :رهگذر
تاريخ: سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت: 23:11


می گفت: آدم همیشه باید روحیه سیاسی داشته باشه. وقتی بعضیا رو میدید که بعد از دوره ی دانشجویی همه فعالیت هاشونو کنار میذاشتن و میرفتن دنبال زندگی روز مره شون؛ ناراحت میشد و می گفت:[کار سیاسی یه کار دائمی است و خداوند متعال یه کار دائمی رو از بنده اش میخواد . پس باید سعی کنیم در اون مسیری که مارو به هدفمون میرسونه بمونیم.] به این نتیجه رسیدیم که با این وضع نمیشه تو خوابگاه موند.واسه همین مهدی رفت یه خونه محقّر پیدا کرد که دوتا اتاق داشت،وقتی رفتیم اونجا اون یه سیر مطالعاتی برای خودش مشخص کرد و طبق برنامه ای ک داشت،شروع به کتاب خوندن کرد.البته با قرآن هم خیلی رفیق بود.عاشق ائمه(علیهم السلام)بود و مطیع کامل امام،این تفکر(اطاعت محض از امام) رو اولین بار مهدی تو بچه های تبریز پایه گذاشت


موضوعات: شهدا


نويسنده :رهگذر
تاريخ: سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت: 13:43


طلبه جوان و دختر زیبای شاه 

شب طلبه جوانی به نام محمد باقر در اتاق خود در حوزه علمیه مشغول مطالعه بود ناگهان دختری وارد اتاق او شد در را بست و با انگشت به طلبه بیچاره اشاره کرد که ساکت باشد. دختر گفت: شام چه داری؟ طلبه آنچه را که حاضر کرده بود آورد و سپس دختر در گوشه ای از اتاق خوابید و محمد به مطالعه خود ادامه داد.

از آن طرف چون این دختر فراری شاهزاده بود و بخاطر اختلاف با زنان دیگر از حرمسرا فرار کرده بود لذا شاه دستور داده بود تا افرادش شهر را بگردند ولی هر چه گشتند پیدایش نکردند.

صبح که دختر از خواب بیدار شد و از اتاق خارج شد ماموران شاهزاده خانم را همراه محمد باقر به نزد شاه بردند شاه عصبانی پرسید چرا شب به ما اطلاع ندادی و... محمد باقر گفت: شاهزاده تهدید کرد که اگر به کسی خبر دهم مرا به دست جلاد خواهد داد.

بقیه در ادامه مطلب ...


موضوعات: داستانک


نويسنده :رهگذر
تاريخ: یک شنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 23:1



صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
>>>